Kolik mi ušetří spolupráce s MoveTo Delivery
Podnikáte v oblasti e-commerce? V tom případě je doručování a efektivní logistika téma, kterému je potřeba věnovat dostatek času a pozornosti. Jedná se totiž o klíčové faktory úspěšného podnikání v dané oblasti. Společnosti často hledají způsoby, jak optimalizovat dodavatelské řetězce a snížit své náklady.
My přicházíme s řešením! Spolupráce s MoveTo Delivery, tedy s externím doručovatelem, může zajistit úsporu až 47 % z celkových nákladů na doručení/přepravu.
Pojďme se podívat na naši případovou studii.
E-shop se zaměřuje na prodej sportovních potřeb s expresním doručením do 60 minut. Kolik stojí doručení jedné zásilky z vybrané kamenné pobočky?
Do nákladů je nutné zahrnout několik hlavních položek:
- Vozidla – představují primární prostředek pro doručení objednávky. Existuje několik forem financování a pro společnost je důležité zvolit vhodnou formu.
- Pohonné hmoty – tvoří výraznou část celkových nákladů. Je nutné hledat úspory z rozsahu a soustředit se na alternativní paliva.
- Servis – využití vozu se pohybuje okolo 40-50 % za den a statisticky se zvyšuje riziko pojistné události a opotřebení. S tím souvisej náklady na provoz a opravy.
- Správce vozového parku – při větším počtu vozidel je potřeba se o vozový park starat, řešit vztahy se servisy a pojistné události, kontrolovat stav vozidel, platnost technických kontrol apod.
- Kurýři – enormní poptávka po kurýrech zvyšuje i náklady na ně.
- Inzerce – povolání kurýra s sebou nese jednu z největších fluktuací v této profesi na trhu práce, a je tak nutné mít efektivně nastavený náborový proces.
- Team lídr – zařizuje školení kurýrů, komunikaci s nimi, pomoc při náboru, plánování směn a zajištění dalších provozních věcí.
- Pracovníci na dispečinku – kopírují dobu rozvozu, pomáhají kurýrům a zasahují v případě, že je nutné přeplánovat trasu (dojde k poruše vozidla při doručení nebo není zákazník doma pro převzetí apod.).
- Dispečerský systém – plánuje nejoptimálnější trasu a efektivní využití vozidel, aby objednávka dorazila v požadovaném čase a s co nejnižšími náklady. Náklady na systém rostou s počtem zapojených vozidel a přepravovaných zakázek.
Pokud veškeré tyto náklady interní logistiky sečteme, dostaneme se na mezisoučet přes půl milionu korun měsíčně.
Na základě těchto údajů a průměrného počtu objednávek vyjde jedna zásilka zhruba na 246 Kč. S MoveTo Delivery se cena výrazně sníží, a sice na částku od 129 Kč, což je úspora až 47 %.
A jaké jsou hlavní faktory, které přispívají k těmto úsporám?
Síť a pokrytí
MoveTo Delivery disponuje rozsáhlou sítí doručovatelských služeb napříč Českou republikou a Slovenskem. Díky neustálému rozšiřování svého pole působnosti mohou společnosti využívat našich služeb ve většině regionů a přitom si udržet konkurenceschopné ceny.
Rychlost doručování
Díky optimalizovaným procesům můžeme realizovat doručení zásilky už do 30 minut nebo do pár hodin od objednání. To vede k menšímu množství reklamací a snížení nákladů spojených s opakovaným doručováním. Jídlo doručujeme už do půl hodiny, nákupy do 60–90 minut, ostatní komodity do 4 hodin nebo ve stejný den. Vždy záleží na podmínkách obchodních partnerů.
Efektivita
Snížením časové prodlevy mezi odesláním objednávky a doručením k zákazníkovi minimalizujete riziko storno objednávek. Nabízíme možnost expresního doručení a doručení v časových slotech. Díky tomu si vybere každý zákazník přesně to, co mu vyhovuje nejlépe.
Navázáním spolupráce s MoveTo Delivery optimalizujete firemní logistické procesy a snížíte náklady na doručování. Pomůžeme vám s růstem vašeho podnikání.
V případě jakýchkoli dotazů se na nás neváhejte obrátit, náš odborný tým vám rád poskytne potřebné informace a odpoví na jakékoli dotazy.