Spolupracujeme

MoveTo Delivery chápeme, že pouze silné partnerství zajistí možnost budovat podmínky pro poskytnutí kvalitní, spolehlivé a efektivní doručovací služby na poslední chvíli našim zákazníkům. To je důvod, proč úzce spolupracujeme se silnými partnery, abychom mohli naplnit své závazky vůči klientům a splnit jejich očekávání.

Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo

Obchodními partnery to však pouze začíná, úzce spolupracujeme také s technologickými společnostmi na vývoji a implementaci inovativních řešení doručování. Tito partneři nám jsou schopni poskytnout špičkovou technologii i softwarová řešení, která umožňují optimalizaci procesů. Díky tomu jsme schopni efektivně, rychle, spolehlivě a také nákladově poskytnout optimální řešení dodávek zákazníkům.

Celkově nám toto partnerství s klíčovými hráči v odvětví logistiky umožňuje poskytovat komplexní, integrované a na zákazníka zaměřené doručovací služby na poslední chvíli. Díky vzájemné spolupráci jsme schopni vzájemně využít své silné stránky a schopnosti, abychom svým klientům poskytli ty nejlepší možné výsledky.

EFEKTIVITA

Naše mise

Digitalizací, propojováním a budováním ekosystému spolupracovat s obchodními partnery, pomáhat jim díky "last mile delivery” rychleji odbavovat objednávky a udržet jejich značce věrnost stávajících zákazníků i uspokojovat ty nové.

Ikonka Proč si vzít MoveTo Delivery a nedělat logistiku sám.
Čára
  • Máme rozsáhlé „know-how“ z oblasti doručení na poslední míli, najdeme pro vás to nejlepší řešení na trhu
  • Využíváme úspor z rozsahu, dokážeme tak vyjednat nižší náklady (od pohonných hmot přes vozidla až po nábor) a tím vám zajistit nižší cenu, než kdybyste to dělali sami
  • Logistika je náročná na operativu, ulehčíme vám a vy se tak můžete soustředit na svůj hlavní byznys
Ikonka Jaké jsou dnešní požadavky spotřebitele.
  • Dostat zboží co nejdříve a bez poničení až ke dveřím
  • Zaplatit za dopravu co nejméně
  • Sledovat průběžně zásilku
MŮŽETE NÁM VĚŘIT

Proč do toho jít s námi?

Objednávky doručujeme v rekordním čase. Až 66 % zákazníků v e-commerce ocení možnost rychlého doručení na adresu. Pracujeme pro vás 24/7, vy si tak můžete vybrat časová okna, která se nejvíce hodí vašim potřebám a my se vám dokážeme efektivně přizpůsobit.

Máme zkušenosti s rozvozem jídla, potravin a to včetně mražených výrobků, květin, kosmetiky, chovatelských potřeb, hraček, elektroniky, nábytku a dalšího sortimentu. Žádná zásilka pro nás není problém, ale možnost, jak nabrat nové zkušenosti.

Jídlo jsme schopni doručit v průměru za 30 minut, nákupy potravin do 60 minut, ostatní komodity kolem 60 minut a nadrozměrné zásilky přibližně do 4 hodin. Čas doručení se skládá z několika stěžejních bloků, kdy hraje roli samotná doba přepravy z prodejny na konečnou adresu zákazníka, ale je také důležitá doba vyskladnění dané zásilky a její zabalení v prodejně nebo ve skladu.

Naší prioritou je spokojený zákazník a životní prostředí. Využíváme alternativní ekologické pohony, které šetří planetu, primárně CNG (stlačený zemní plyn), LPG (zkapalněný ropný plyn) a elektřinu. Věříme, že i takový krok pomůže zanechat naši planetu hezčí.

Pro co nejvyšší zákaznickou spokojenost máme jasně daný etický kodex, kterým se kurýři řídí. Řídíme se heslem „slušné chování je náš standard“. Kurýry pravidelně školíme a kontrolujeme i vaši zpětnou vazbu, na jejímž základě můžeme naši službu nabízet v co nejvyšší kvalitě.

  • Až o 55 % se vám může zvýšit loajalita zákazníků, pokud zvládnete zboží doručit do 2 hodin od objednání.
  • 66 % lidí nechce čekat na zásilku déle než 24 hodin od objednání.
  • V průměru 61 % uživatelů opouští košík, pokud jsou dlouhé dodací lhůty.
POKRYTÍ

Fungujeme ve 29 městech, 2 zemích.

S MoveTo Delivery nezáleží na tom, kde se ve městě nacházíte. Vždy se můžete spolehnout na rychlé a spolehlivé doručení zásilky. Bezpečné a včasné doručení je zajištěno týmem kurýrů, který je pečlivě vyškolen.

Mapa
PŘÍKLAD

Proč řešit doručení na poslední chvíli externě?

Ušetříte až 47 % svých nákladů

Ukázka nákladů na rozvoz na poslední chvíli zákazníkům, kteří si objednají zboží z e-shopu zaměřeného na prodej sportovních potřeb s expresním doručením do 60 minut. Příklad zobrazuje měsíční náklady na provoz vlastní logistiky a rozvoz z jedné vybrané kamenné pobočky.

Předpokládané parametry:
Průměrný počet objednávek za den na pobočku: 75
Počet dní rozvozu za týden: 7
Doba rozvozu v hodinách za den: 12
Potřebný počet vozidel: 3
Vozidlo: Fiat Fiorino
Průměrný denní nájezd vozidla: 100 km
Průměrná spotřeba vozidla: 7 l / 100 km (diesel)
Obrázek
Obrázek
Jak jsme k tomuto číslu došli? Šipka

554 460 Kč : 2 250 zakázek = 246 Kč / zakázka

Info

Veškeré ceny jsou v Kč a bez DPH. Ukázka nezahrnuje veškeré kompletní náklady, ale ilustruje ty hlavní nákladové položky.

Vozidla
Info
Vozidlo představuje primární prostředek pro doručení objednávky. Existuje několik forem financování ať už např. finanční či operativní leasing. Každá má svá pro a proti a je tedy nutné zvážit interní schopnosti firmy pro výběr vhodné formy.
PHM
Info
Doručení na poslední míli je charakteristické vysokým denní nájezdem, proto náklady na pohonné hmoty tvoří výrazně větší část z pohledu celkových nákladů na vozidlo než při pořízení vozidla pro běžný provoz. Je tak nutné hledat úspory z rozsahu a soustředit se na alternativní paliva.
Servis vozidel
Info
Vozidlo pro běžné použití více než 90 % času stojí. V byznysu doručení na poslední míli je to ale aktivum podobně jako letadlo či jiný dopravní prostředek, které hraje stěžejní roli. Když tedy stojí, nevydělává. Jeho využití se pohybuje okolo 40 - 50 % za den a statisticky se tak zvyšuje jednak riziko pojistné události a také jeho opotřebení a s tím související náklady na provoz a opravy.
Správce vozového parku
Info
Při větším počtu vozidel je nutné, aby se o vozový park někdo staral a řešil vztahy se servisy, pojistné události, kontroloval stav vozidel, platnost technických kontrol, apod.
Kurýři
Info
Významnou položkou celkových nákladů je pak odměna pro kurýry. Enormní poptávka po nich zvyšuje i náklady na ně.
Inzerce a nábor
Info
Povolání kurýra s sebou nese jednu z největších fluktuací v této profesi na trhu práce a je tak nutné mít efektivně nastavený náborový proces.
Tým lídr
Info
Funkce tým lídra spočívá v proškolení kurýrů, komunikaci s nimi, pomoc při náboru, plánování směn a zajištění dalších souvisejících provozních věcí.
Podpora dispečinku
Info
Pracovníci na dispečinku jsou pomocnou rukou kurýrů a zasahují v případě, že je třeba přeplánovat trasu (dojde k poruše vozidla při doručení nebo není zákazník doma pro převzetí, apod.). Dispečink kopíruje dobu rozvozu a je tak třeba zajistit dostatečný počet pracovníků.
Dispečerský systém
Info
Jádro doručení na poslední míli tvoří dispečerský systém, který se snaží naplánovat optimální trasu a zároveň efektivně využít vozidla, aby objednávka dorazila v požadovaném čase a s co nejnižší náklady. Náklady na systém rostou s počtem zapojených vozidel.
FORMULÁŘ

Chcete pomoct s rozvozem vašich produktů?