Naše parta
V MoveTo Delivery jsme hrdí na to, že máme tým kvalifikovaných a zkušených profesionálů, kteří se věnují poskytování služeb na nejvyšší úrovni našim obchodním partnerům. Náš tým se skládá z jednotlivců s různorodým zázemím a odbornými znalostmi, což nám umožňuje poskytovat komplexní a integrovaná logistická řešení splňující jedinečné potřeby našich zákazníků.
Náš tým v číslech
Pole působnosti MoveTo Delivery se neustále rozrůstá, kamenné pobočky naleznete v Praze, Brně, Hradci Králové a Košicích. Jsme pyšní na náš tým, který tvoří naši logističtí manažeři, obchodní manažeři, ale také více než 1 800 spolehlivých kurýrů, jejichž počet se neustále navyšuje.
Naši manažeři logistiky a provozu jsou zodpovědní za dohled nad všemi aspekty našich logistických služeb, od plánování a koordinace až po realizaci a dodání. Úzce spolupracují s našimi obchodními partnery, aby pochopili jejich potřeby a nabídli jim nejlepší logistické řešení.
Máme své logistické manažery ve většině krajských měst, a tak jsme schopni velice efektivně a rychle, v podstatě obratem, řešit sofistikované požadavky našich partnerů.
Náš tým řidičů je zodpovědný za přepravu zásilek z jednoho místa na druhé a zajišťuje, že dorazí bezpečně a včas. Naši řidiči jsou vyškoleni v bezpečné a efektivní jízdě a používají nejnovější technologie a vybavení, aby zajistili, že s vašimi produkty bude zacházeno opatrně a dle hygienických norem.
Naši obchodní manažeři jsou tváří naší společnosti a poskytují našim partnerům přátelské a efektivní služby. Jsou k dispozici, aby zodpověděli vaše dotazy a poskytli aktuální informace o stavu vašeho doručení.
Celkově se náš logistický tým MoveTo Delivery zavazuje poskytovat našim klientům nejvyšší úroveň služeb se zaměřením na efektivitu, spolehlivost a spokojenost zákazníků. Neustále se snažíme zlepšovat své služby a uspokojovat vyvíjející se potřeby zákazníků. Zakládáme si na kvalitě naší práce a profesionalitě celého týmu.
Fungujeme ve 29 městech, 2 zemích.
S MoveTo Delivery nezáleží na tom, kde se ve městě nacházíte. Vždy se můžete spolehnout na rychlé a spolehlivé doručení zásilky. Bezpečné a včasné doručení je zajištěno týmem kurýrů, který je pečlivě vyškolen.
Proč řešit doručení na poslední chvíli externě?
Ukázka nákladů na rozvoz na poslední chvíli zákazníkům, kteří si objednají zboží z e-shopu zaměřeného na prodej sportovních potřeb s expresním doručením do 60 minut. Příklad zobrazuje měsíční náklady na provoz vlastní logistiky a rozvoz z jedné vybrané kamenné pobočky.
Průměrný počet objednávek za den na pobočku: | 75 |
Počet dní rozvozu za týden: | 7 |
Doba rozvozu v hodinách za den: | 12 |
Potřebný počet vozidel: | 3 |
Vozidlo: | Fiat Fiorino |
Průměrný denní nájezd vozidla: | 100 km |
Průměrná spotřeba vozidla: | 7 l / 100 km (diesel) |
554 460 Kč : 2 250 zakázek = 246 Kč / zakázka
Veškeré ceny jsou v Kč a bez DPH. Ukázka nezahrnuje veškeré kompletní náklady, ale ilustruje ty hlavní nákladové položky.