Náš příběh
Čáry

Naše cesta začala v květnu roku 2020, v srdci Evropy - v malebném městě Brno. Byli jsme pouhou skupinou 21 odhodlaných kurýrů s flotilou 10 vozidel, ale měli jsme vizi: spojovat lidi s jídlem, potravinami a zásilkami, které potřebovali a chtěli, kdykoli a kdekoli.

Jak den za dnem ubíhal, naše flotila vozidel a šikovných kurýrů doručovala jídlo z restaurací do domovů, zásilky z obchodů k zákazníkům a naše pole působnosti rostlo. V krátké době jsme se rozšířili z Brna do Liberce, Prahy, Uherského Hradiště, Zlína, Mladé Boleslavi a Jablonce nad Nisou. Naše vozidla a kurýři se stali stálou součástí těchto měst.

Následoval další významný milník v našem příběhu. V říjnu 2021 jsme se odhodlali o krok dále a překročili hranice České republiky, abychom se stali součástí života na Slovensku. Začali jsme poskytovat naše služby v Banské Bystrici, Martině, Žilině, Nitře, Trnavě a Trenčíně. Naše vozidla již nebyla vidět jen na českých silnicích, ale také na těch slovenských.

Rok 2022 byl pro nás dalším rokem růstu. Rozšířili jsme se do dalších měst v České republice, jako jsou České Budějovice, Olomouc a Plzeň. Na Slovensku jsme začali působit také v Košicích a Prešově.

Ale naše služby se neomezovaly jen na rozvoz jídla. Byli jsme odhodláni stát se více než jen rozvozovou společností. Přidali jsme do svého portfolia i další komodity jako potraviny, zásilky, nábytek, bílé zboží a další.

A dnes, v květnu 2023, s více než 120 vozidly a téměř 1 800 kurýry, jsme se stali nezbytnou součástí života mnoha lidí v České republice a na Slovensku. Jsme přepravní společností, která spojuje lidi, restaurace a obchody, pohodlně a efektivně, z místa na místo, v co nejkratším čase.

Toto je náš příběh - příběh růstu, inovace a odhodlání. Ale naše cesta ještě nekončí. Budeme pokračovat ve svém poslání přinášet to, co potřebujete, když to potřebujete, přímo k vám. Děkujeme, že jste součástí naší cesty.

Obrázek
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Spočítat cenu

Cenovou nabídku vám připravíme na míru ve více variantách, aby reflektovala vaše skutečné potřeby. Našim úkolem je najít to nejlepší řešení pro vás v oblasti LMD.

Ikonka Manažeři logistiky a provozu
Čára

Naši manažeři logistiky a provozu jsou zodpovědní za dohled nad všemi aspekty našich logistických služeb, od plánování a koordinace až po realizaci a dodání. Úzce spolupracují s našimi obchodními partnery, aby pochopili jejich potřeby a nabídli jim nejlepší logistické řešení.
Máme své logistické manažery ve většině krajských městech a tím jsme schopni velice efektivně a rychle řešit sofistikované požadavky našich partnerů v podstatě obratem.

Ikonka Kurýři

Náš tým řidičů je zodpovědný za přepravu zásilek z jednoho místa na druhé a zajišťuje, že dorazí bezpečně a včas. Naši řidiči jsou vyškoleni v bezpečné a efektivní jízdě a používají nejnovější technologie a vybavení, aby zajistili, že s vašimi produkty bude zacházeno opatrně a dle hygienických norem.

Uvozovky

“Celkově se náš logistický tým MoveTo Delivery zavazuje poskytovat našim klientům nejvyšší úroveň služeb se zaměřením na efektivitu, spolehlivost a spokojenost zákazníků. Neustále se snažíme zlepšovat své služby a uspokojovat vyvíjející se potřeby zákazníků. Zakládáme si na kvalitě nasí práce a profesionalitě celého týmu.”

Uvozovky
MŮŽETE NÁM VĚŘIT

Proč do toho jít s námi?

Objednávky doručujeme v rekordním čase. Až 66 % zákazníků v e-commerce ocení možnost rychlého doručení na adresu. Pracujeme pro vás 24/7, vy si tak můžete vybrat časová okna, která se nejvíce hodí vašim potřebám a my se vám dokážeme efektivně přizpůsobit.

Máme zkušenosti s rozvozem jídla, potravin a to včetně mražených výrobků, květin, kosmetiky, chovatelských potřeb, hraček, elektroniky, nábytku a dalšího sortimentu. Žádná zásilka pro nás není problém, ale možnost, jak nabrat nové zkušenosti.

Jídlo jsme schopni doručit v průměru za 30 minut, nákupy potravin do 60 minut, ostatní komodity kolem 60 minut a nadrozměrné zásilky přibližně do 4 hodin. Čas doručení se skládá z několika stěžejních bloků, kdy hraje roli samotná doba přepravy z prodejny na konečnou adresu zákazníka, ale je také důležitá doba vyskladnění dané zásilky a její zabalení v prodejně nebo ve skladu.

Naší prioritou je spokojený zákazník a životní prostředí. Využíváme alternativní ekologické pohony, které šetří planetu, primárně CNG (stlačený zemní plyn), LPG (zkapalněný ropný plyn) a elektřinu. Věříme, že i takový krok pomůže zanechat naši planetu hezčí.

Pro co nejvyšší zákaznickou spokojenost máme jasně daný etický kodex, kterým se kurýři řídí. Řídíme se heslem „slušné chování je náš standard“. Kurýry pravidelně školíme a kontrolujeme i vaši zpětnou vazbu, na jejímž základě můžeme naši službu nabízet v co nejvyšší kvalitě.

  • Až o 55 % se vám může zvýšit loajalita zákazníků, pokud zvládnete zboží doručit do 2 hodin od objednání.
  • 66 % lidí nechce čekat na zásilku déle než 24 hodin od objednání.
  • V průměru 61 % uživatelů opouští košík, pokud jsou dlouhé dodací lhůty.
POKRYTÍ

Fungujeme ve 29 městech, 2 zemích.

S MoveTo Delivery nezáleží na tom, kde se ve městě nacházíte. Vždy se můžete spolehnout na rychlé a spolehlivé doručení zásilky. Bezpečné a včasné doručení je zajištěno týmem kurýrů, který je pečlivě vyškolen.

Mapa
PŘÍKLAD

Proč řešit doručení na poslední chvíli externě?

Ušetříte až 47 % svých nákladů

Ukázka nákladů na rozvoz na poslední chvíli zákazníkům, kteří si objednají zboží z e-shopu zaměřeného na prodej sportovních potřeb s expresním doručením do 60 minut. Příklad zobrazuje měsíční náklady na provoz vlastní logistiky a rozvoz z jedné vybrané kamenné pobočky.

Předpokládané parametry:
Průměrný počet objednávek za den na pobočku: 75
Počet dní rozvozu za týden: 7
Doba rozvozu v hodinách za den: 12
Potřebný počet vozidel: 3
Vozidlo: Fiat Fiorino
Průměrný denní nájezd vozidla: 100 km
Průměrná spotřeba vozidla: 7 l / 100 km (diesel)
Obrázek
Obrázek
Jak jsme k tomuto číslu došli? Šipka

554 460 Kč : 2 250 zakázek = 246 Kč / zakázka

Info

Veškeré ceny jsou v Kč a bez DPH. Ukázka nezahrnuje veškeré kompletní náklady, ale ilustruje ty hlavní nákladové položky.

Vozidla
Info
Vozidlo představuje primární prostředek pro doručení objednávky. Existuje několik forem financování ať už např. finanční či operativní leasing. Každá má svá pro a proti a je tedy nutné zvážit interní schopnosti firmy pro výběr vhodné formy.
PHM
Info
Doručení na poslední míli je charakteristické vysokým denní nájezdem, proto náklady na pohonné hmoty tvoří výrazně větší část z pohledu celkových nákladů na vozidlo než při pořízení vozidla pro běžný provoz. Je tak nutné hledat úspory z rozsahu a soustředit se na alternativní paliva.
Servis vozidel
Info
Vozidlo pro běžné použití více než 90 % času stojí. V byznysu doručení na poslední míli je to ale aktivum podobně jako letadlo či jiný dopravní prostředek, které hraje stěžejní roli. Když tedy stojí, nevydělává. Jeho využití se pohybuje okolo 40 - 50 % za den a statisticky se tak zvyšuje jednak riziko pojistné události a také jeho opotřebení a s tím související náklady na provoz a opravy.
Správce vozového parku
Info
Při větším počtu vozidel je nutné, aby se o vozový park někdo staral a řešil vztahy se servisy, pojistné události, kontroloval stav vozidel, platnost technických kontrol, apod.
Kurýři
Info
Významnou položkou celkových nákladů je pak odměna pro kurýry. Enormní poptávka po nich zvyšuje i náklady na ně.
Inzerce a nábor
Info
Povolání kurýra s sebou nese jednu z největších fluktuací v této profesi na trhu práce a je tak nutné mít efektivně nastavený náborový proces.
Tým lídr
Info
Funkce tým lídra spočívá v proškolení kurýrů, komunikaci s nimi, pomoc při náboru, plánování směn a zajištění dalších souvisejících provozních věcí.
Podpora dispečinku
Info
Pracovníci na dispečinku jsou pomocnou rukou kurýrů a zasahují v případě, že je třeba přeplánovat trasu (dojde k poruše vozidla při doručení nebo není zákazník doma pro převzetí, apod.). Dispečink kopíruje dobu rozvozu a je tak třeba zajistit dostatečný počet pracovníků.
Dispečerský systém
Info
Jádro doručení na poslední míli tvoří dispečerský systém, který se snaží naplánovat optimální trasu a zároveň efektivně využít vozidla, aby objednávka dorazila v požadovaném čase a s co nejnižší náklady. Náklady na systém rostou s počtem zapojených vozidel.
FORMULÁŘ

Chcete pomoct s rozvozem vašich produktů?