Pro naše B2B partnery doručujeme “na poslední míli”

Zajišťujeme doručování jídel z restaurací, potravin z obchodů, zásilek z e-shopů nebo zboží ze skladů. Díky “last-mile delivery” pomáháme našim obchodním partnerům rychleji doručovat objednávky a zvyšovat spokojenost a věrnost zákazníků.

Čára
Čára
Čára
Čára
Čára
Čára

Moderní doručovací řešení MoveTo Delivery

Poskytujeme službu 21. století zaměřenou na „last-mile delivery“. V souladu s potřebami klientů a s ohledem na ekologii. Vše s cílem doručit zásilky v co nejkratším čase, aby byl klient spokojený.

Nabízíme službu, která doručí objednané zboží a převzetí zásilky bude jen příjemnou povinností bez jakéhokoliv problému. Tento krok plní naši kurýři, kteří vystupují slušně a příjemně.

Ikonka
1 000 000+
doručených zásilek
Ikonka
1 800+
kurýrů
Ikonka
120+
vozidel
Ikonka
29
měst
Ikonka
2
země
Ikonka
nespočet
spokojených zákazníků
Ikonka
Ikonka
Ikonka
Ikonka
Ikonka
Ikonka
1 000 000+
doručených zásilek
1 800+
kurýrů
120+
vozidel
29
měst
2
země
nespočet
spokojených zákazníků
MŮŽETE NÁM VĚŘIT

Proč do toho jít s námi?

Objednávky doručujeme v rekordním čase. Až 66 % zákazníků v e-commerce ocení možnost rychlého doručení na adresu. Pracujeme pro vás 24/7, vy si tak můžete vybrat časová okna, která se nejvíce hodí vašim potřebám a my se vám dokážeme efektivně přizpůsobit.

Máme zkušenosti s rozvozem jídla, potravin a to včetně mražených výrobků, květin, kosmetiky, chovatelských potřeb, hraček, elektroniky, nábytku a dalšího sortimentu. Žádná zásilka pro nás není problém, ale možnost, jak nabrat nové zkušenosti.

Jídlo jsme schopni doručit v průměru za 30 minut, nákupy potravin do 60 minut, ostatní komodity kolem 60 minut a nadrozměrné zásilky přibližně do 4 hodin. Čas doručení se skládá z několika stěžejních bloků, kdy hraje roli samotná doba přepravy z prodejny na konečnou adresu zákazníka, ale je také důležitá doba vyskladnění dané zásilky a její zabalení v prodejně nebo ve skladu.

Naší prioritou je spokojený zákazník a životní prostředí. Využíváme alternativní ekologické pohony, které šetří planetu, primárně CNG (stlačený zemní plyn), LPG (zkapalněný ropný plyn) a elektřinu. Věříme, že i takový krok pomůže zanechat naši planetu hezčí.

Pro co nejvyšší zákaznickou spokojenost máme jasně daný etický kodex, kterým se kurýři řídí. Řídíme se heslem „slušné chování je náš standard“. Kurýry pravidelně školíme a kontrolujeme i vaši zpětnou vazbu, na jejímž základě můžeme naši službu nabízet v co nejvyšší kvalitě.

  • Až o 55 % se vám může zvýšit loajalita zákazníků, pokud zvládnete zboží doručit do 2 hodin od objednání.
  • 66 % lidí nechce čekat na zásilku déle než 24 hodin od objednání.
  • V průměru 61 % uživatelů opouští košík, pokud jsou dlouhé dodací lhůty.
Vždy s úsměvem

Naše služby

Doručíme všechno - od vašeho oblíbeného jídla, přes domácí potřeby až po pračku či sportovní vybavení. A to vždy s úsměvem až ke dveřím.

REFERENCE

Nebudete první, kdo nám důvěřuje.

Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
O NÁS

Pojďme se poznat. Jsme MoveTo Delivery.

Jsme technologicko – logistická společnost zaměřující se na služby tzv. “last-mile delivery”, neboli doručování na poslední míli. Jsme tak posledním článkem v rámci doručování požadovaného zboží do cílové destinace. V nabídce našich služeb proto naleznete i “same-day delivery” a ostatní logistické služby. 

Obrázek
VOZOVÝ PARK

Od malých vozů po velkoobjemové dodávky

Disponujeme různorodým vozovým parkem, vhodným pro přepravu malých, středních i velkých zásilek.

Myslíme na životní prostředí. Využíváme tak vozy poháněné alternativními a ekologickými palivy. Primárně CNG, LPG a elektřinu.

Všechny vozy jsou vybaveny GPS. Vy tak budete vědět, kde se vaše zásilka právě nachází a to v reálném čase.

FIAT
FIORINO
Obrázek
TOYOTA
AYGO
Obrázek
TOYOTA AYGO
X
Obrázek
TOYOTA PROACE CITY
LONG
Obrázek
Logo FIAT
FIORINO

Převážně na rozvoz potravin. Veze i několik nákupů najednou. Auta jsou vybavena chladicími boxy.

Obrázek
Logo TOYOTA
AYGO

Slouží pro přepravu jídla, jídlonosičů a malých a středních zásilek.

Obrázek
Logo TOYOTA AYGO
X

Slouží pro přepravu jídla a malých zásilek.

Obrázek
Logo TOYOTA PROACE CITY
LONG

Určeno pro přepravu nadrozměrných zásilek jako je elektronika, nábytek, zahradní vybavení a další.

Obrázek
POKRYTÍ

Fungujeme ve 29 městech, 2 zemích.

S MoveTo Delivery nezáleží na tom, kde se ve městě nacházíte. Vždy se můžete spolehnout na rychlé a spolehlivé doručení zásilky. Bezpečné a včasné doručení je zajištěno týmem kurýrů, který je pečlivě vyškolen.

Mapa
PŘÍKLAD

Proč řešit doručení na poslední chvíli externě?

Ušetříte až 47 % svých nákladů

Ukázka nákladů na rozvoz na poslední chvíli zákazníkům, kteří si objednají zboží z e-shopu zaměřeného na prodej sportovních potřeb s expresním doručením do 60 minut. Příklad zobrazuje měsíční náklady na provoz vlastní logistiky a rozvoz z jedné vybrané kamenné pobočky.

Předpokládané parametry:
Průměrný počet objednávek za den na pobočku: 75
Počet dní rozvozu za týden: 7
Doba rozvozu v hodinách za den: 12
Potřebný počet vozidel: 3
Vozidlo: Fiat Fiorino
Průměrný denní nájezd vozidla: 100 km
Průměrná spotřeba vozidla: 7 l / 100 km (diesel)
Obrázek
Obrázek
Jak jsme k tomuto číslu došli? Šipka

554 460 Kč : 2 250 zakázek = 246 Kč / zakázka

Info

Veškeré ceny jsou v Kč a bez DPH. Ukázka nezahrnuje veškeré kompletní náklady, ale ilustruje ty hlavní nákladové položky.

Vozidla
Info
Vozidlo představuje primární prostředek pro doručení objednávky. Existuje několik forem financování ať už např. finanční či operativní leasing. Každá má svá pro a proti a je tedy nutné zvážit interní schopnosti firmy pro výběr vhodné formy.
PHM
Info
Doručení na poslední míli je charakteristické vysokým denní nájezdem, proto náklady na pohonné hmoty tvoří výrazně větší část z pohledu celkových nákladů na vozidlo než při pořízení vozidla pro běžný provoz. Je tak nutné hledat úspory z rozsahu a soustředit se na alternativní paliva.
Servis vozidel
Info
Vozidlo pro běžné použití více než 90 % času stojí. V byznysu doručení na poslední míli je to ale aktivum podobně jako letadlo či jiný dopravní prostředek, které hraje stěžejní roli. Když tedy stojí, nevydělává. Jeho využití se pohybuje okolo 40 - 50 % za den a statisticky se tak zvyšuje jednak riziko pojistné události a také jeho opotřebení a s tím související náklady na provoz a opravy.
Správce vozového parku
Info
Při větším počtu vozidel je nutné, aby se o vozový park někdo staral a řešil vztahy se servisy, pojistné události, kontroloval stav vozidel, platnost technických kontrol, apod.
Kurýři
Info
Významnou položkou celkových nákladů je pak odměna pro kurýry. Enormní poptávka po nich zvyšuje i náklady na ně.
Inzerce a nábor
Info
Povolání kurýra s sebou nese jednu z největších fluktuací v této profesi na trhu práce a je tak nutné mít efektivně nastavený náborový proces.
Tým lídr
Info
Funkce tým lídra spočívá v proškolení kurýrů, komunikaci s nimi, pomoc při náboru, plánování směn a zajištění dalších souvisejících provozních věcí.
Podpora dispečinku
Info
Pracovníci na dispečinku jsou pomocnou rukou kurýrů a zasahují v případě, že je třeba přeplánovat trasu (dojde k poruše vozidla při doručení nebo není zákazník doma pro převzetí, apod.). Dispečink kopíruje dobu rozvozu a je tak třeba zajistit dostatečný počet pracovníků.
Dispečerský systém
Info
Jádro doručení na poslední míli tvoří dispečerský systém, který se snaží naplánovat optimální trasu a zároveň efektivně využít vozidla, aby objednávka dorazila v požadovaném čase a s co nejnižší náklady. Náklady na systém rostou s počtem zapojených vozidel.
FORMULÁŘ

Chcete pomoct s rozvozem vašich produktů?